Jodå, Fix och Grödor!!!

Jodå, idag har det fixats en massa. Kylen är påfylld med allt som kan behövas för kalashelgen som stundar! Imorgon är det förberedelse på schemat. Bakning och dukning och annat som vi kommer på under tiden. Star Wars bordet ska göras i ordning och vi ska också hinna bort till torget fr att köpa lite frukt och grönt! Lilleman pratar inte om nåt annat än vad helgen ska bjuda på.... Härligt!!!
Dessutom måste jag visa upp mina gröna fingrar! Som de flesta av er vet brinner jag massor för vår goa balle... Ja, balkongen alltså. Nu börjar allt som jag odlat visa upp sig och hoppet finns verkligen över att saker ska lyckas! Vad säg om det här till exempel:

 


Kommentarer
Postat av: Jenny-Ann

Bra jobbat med grödorna :)

2012-04-19 @ 19:34:37
URL: http://mssjollan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lyckos Lilleman som har en sådan fantastisk mamma som fixar sådant fint firande. KRAAAAM

2012-04-19 @ 20:47:10
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.se/
Postat av: Anonym

!

2012-04-19 @ 22:21:41
Postat av: Momo

Ser framemot hemmaodlad midsomarpotatis"

2012-04-23 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback