30 bast, Firande och Nu är det dags!!!

Sådär ja, nu är ännu en veckas semester till ända. Denna veckan har mest ängnats till firande av lilla mig. Härligt. Lite annat har vi dock hunnit med också!!!
I tisdags kom söta S hit med sina två goa killar för lite lek och bus! Lunch och kakmys hann vi också med!!!





På onsdagen var det ju min stora dag och då blev jag superduper bortskämd med fiiina presenter och goood mat med la familia! Härlig, härlig dag. Hyrde film och såg "Hur många lingon finns det i världen" på kvällen! Mååånga tårar och goa skratt! Se den! Fick ett superfint fodral till mobilen, en armband, en ansiktsbehandling och presentkort till Friskis! Är sååå glad att jag äntligen ska börja spinna igen! Tack fiiina fiiina Daddy J för den mysiga dagen och alla fina presenter från dig och lill-bus!

I torsdags var lilleman och jag hos bästa dagiskompisen A och hennes mamma och lillasyster och busade! Minst sagt busade! På nåt sätt kan dom två verkligen konsten att trissa upp varandra. Dom trissar och trissar och hittar på så mycket skit så det nästan är jobbigt. Dom bråkar aldrig med varandra, men jag och lillemnnen bråkar hela tiden och allt skit dom hittar på. Känner nästan inte igen busungen!
Goa är dom ju såklart ändå och dom tycker MYCKET om varann!



Fotboll har det varit igen och lilleman är superglad för att gå dit! Är faktiskt härligt att ha det att se framemot i veckan. I torsdags var det övningsmatch. Hahaha, sååå goa dom är. De springer huller om buller och vet inte på vilket håll de ska skjuta och var målet är, men glada är dom i alla fall!



På kvällen efter fotbollen kom mofa och L hit och käkade lite kvällsmat eftersom de inte kunde komma idag när vi hade brunchen! Fiiiina kastruller fick jag som det ska lagas massor av goood mat i!!!

I fredags blev jag firad av goaste tjejerna! Drog ihop de tjejerna som jag gillar allra mest och så gick vi ut och käkade. Hade en helmysig kväll tillsammans med MYCKET mat och vin på La Roche och sen tog vi några drinkar på Lilla torg! Vädret var suveränt och med en liten tunn kofta klarade vi oss på uteserveringarna hela kvällen! Mysigt, mysigt, mysigt....TACK alla favvisar för en go kväll!







Sorry fotbollsmamma-kompisen, men detta är den enda bilden jag lyckades ta på dig under kvällen....kanske inte den mest fotogeniska, men så J-A rolig att den måste upp:



Helgen har varit lugn! Var ute en sväng hos goa G på kaffefika igår och sen var lillemannen och jag på shopping. Kvällen ägnades åt att fixa och trixa inför brunchen som jag bjudit hem lillasläkten till idag. Det blev mini-västerbottenpaj, kantarell och valnötspaj, amerikanska pannkakor, tunnbrödsrullar, foccacia, ost och kex och fruktsallad. Gott och mysigt även detta. Har fått en massa fint och lite slantar att förgylla tillvaron med!!! TACK!

Ikväll laddas det inför nya jobbet som börjar imorgon! Har nog inte riktigt förstått att jag inte ska styra kosan mot ambulansen imorgon bitti, utan att cykeln bär mot sjukhuset istället. Spännande och roligt ska det bli må ni tro!!!

Nu är det en kopp te och ett sparat avsnitt The killing som gäller innan nattidags!!!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för en supertrevlig kväll!!! Längesen man var på middag med en sån slutnota! :) Längtar redan till nästa gång!

2011-09-04 @ 21:28:49
Postat av: Lotta

Får nog hålla med men gott och trevligt var det. Kram.

2011-09-04 @ 22:50:48
Postat av: Fexan

Det va verkligen e toppen kväll, jag hade jättekul och glad att få träffa de andra tjejerna du pratar om så mycket. Hoppas ny jobbet e bra, de ska va lyckliga som får dig;)

2011-09-05 @ 12:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback