Snart, Snart och Snaaaaart!!!

Nu är det minsann bara en vecka kvar...en vecka! Tills vi sitter här alldeles stressade och undrar om vi verkligen fått med allt?!?! Är blommorna vattnade?? Sladdarna urdragna??? Fiskarna matade??? osv...osv.....
På natten stiger vi upp dööööötrötta, men skit i det för nu är vi på väg. Lillemannen är spänd över att bli väckt mitt i natten...hans väska är packad med Nintendo Ds, Mini DVD:n, kritor och godis!!!

Hit kommer vi när vi tillslut kommer fram:








Hmmm, ser inte så illa ut va?? Kap Verde, Boavista!!! Mmmmm, tack goa mamma för att du fyller 60...det får du gärna göra oftare!!!

Ikväll har det varit mys som vanligt i familjen Mys. Hemgjorda burgare ala Daddy J och nu bad för lilleman. Trötter är jag i alla fall, så det blir nog ett bad för mig också och sen ganska tidigt i säng. Står standby imorogn bitti. Klockan ställs på 6.30 och om det inte ringt innan 7.30 är jag ledig tills klockan 13 då det är lite utbildningsdags!!!

Kram på er, och kom ihåg att snart, snart åker vi!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vännen då det va värst,jag e sugen på annan semester än den obligatoriska till england varannan månad så du får redovisa för mig när ni kommer hem. Ingen chans o träffas innan ni åker så ha det toppen skönt så hörs/ses vi när ni kommer hem. Puss o kram

2011-10-11 @ 20:58:19
Postat av: kusinen

griiiiiisaaaaar!

ha en underbar resa!

pussokram

2011-10-12 @ 11:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback