Nallekonsert, Smultronstället och Bara mysch!!!

Hmmm, hur kan man bli så slö av att göra så lite??? Åkte ner till smultronstället vårt i måndags. Först jobbade jag en stund på STROKE-dagen och sen bar det av ner mot H-dynge. Jag släppte dock av de andra två för att sedan hålla en utbildning på Idala gård i HLR. Mysigt stället det där...verkligen. Har hört mycket av deras mat som jag inte hann smaka, men jag fick med mig en superfin flaska olivolja hem så jag är superduper glad!!! I H-dynge har det förstås bara varit massor av mys som vanligt. Och MAT...massor av mat!!! Gott gott, vi har lagat tuppavingar (som vi förresten också har vi vår frys nu), grillat revben, druckit vin, druckit margarita, bullar till frukost osv....mmmm, det känns faktiskt som att vi varit på en liten semester!!! Tyvärr har finaste Hemming, kungen av H-dynge åkt till himmeln...han var supergammal och sjuk, men blev påkörd av en bil. Så, lite begravning har vi också hunnit med!!!

















Var förresten på Nallekonsert i lördags. Jag och Z med momo också kusinen med sin L och hans momo! Började med ett stopp på Jensens och sedan vidare mot konserten och dagens gäst var Clownen Manne! Hur roligt som helst. Bjuder på lite suddiga bilder från dagen men dock. Om ni undrar vad det är för knasiga brillor barnen har på vissa foton, så kommer de från nåt barnhäfte man fick på Jensens...vissa tyckte de var väldigt bekväma!!!











Nähä minsann nu ska det ätas en nattamacka och drickas lite te!!! Har ni sett min nya favvobild förresten:



Och här kommer minsann en till...



Natti natt... <3


Kommentarer
Postat av: Momo

Så mysigt ni haft det! Längtar till min tur!

2011-05-12 @ 22:09:12
Postat av: kusin å

hej hopp!

ni har tur som har ert ställe så nära.

vårt ligger i karlsborg och är liiiiite längre att åka till.... :-/



ps. jag snor dina bilder till min blogg (från konserten). hoppas det är okej...



KRAUM i stora lass

2011-05-13 @ 07:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback