Släpp fångarna loss det är vår, Kylling och Bättre!!!

Har lovat mig själv denna gången att njuta av att bli frisk. Ni vet, man bara gnäller och gnäller som attan när man är sjuk, men sen när man blir frisk tar man det bara för givet. Inte denna gången...näpp, nu går jag runt och tänker varje minut på att hostan bara blir mindre och mindre!!! Härligt är det att känna när kroppen kommer tillbaks till ursprungsläget! Idag har dock vårvädret verkligen eldat på att det skulle ut och springas men med tanke på att jag fortfarande låter som en som har suttit i en etta och rökat i 10 år så har jag bestämt mig för att jag ska bli bra innan det ska ut och springas igen!!!

Idag blev det iallafall en härlig och välbehövlig fika i solen. Det var bara sååå underbart att sitta där med solbrillorna på och känna VÄRME!!! Mmmm, våren gjorde verkligen en riktig duns idag, 14 grader visade mätaren i bilen...får dock vara försiktig så man inte förkyler sig ännumer nu!!!(Det har mamma lärt mig)

Kycklingmästaren har visat sina skills för oss ikväll och det med bravur som vanligt! Mmmm, dom vingarna är så knapriga och goda att det inte är klokt alltså! SLURP världens bästa kycklingmästare!!!

Lillemannen var förresten hos momo i helgen när det jobbades! Han hade med sig sin cykel och cyklade loss som bara den heeeela helgen. Det tycker jag är vår om något, ni vet när man hör barn leka utomhus hela dagarna med skrik och skratt. Skönt att han verkligen kommit igång med cykeln nu, lättare att gå och hadla och sånt när han kan cykla dit!





Hahaha, söte-göte får låna min hjälm för att få plats med mössa och allt under!!!

Igår fyllde världens bästa fafa år!!! Hann inte blogga igår, så nu får det komma ett försenat GRATTIS här på bloggen till lille fafa!!! Skickar dig:

 OCH  i present!!! SNART ska vi ses!!!

Nu ska den räliga ungen slängas i loppelådan och denna morsan ska slänga sig i soffan en stund innan natti!!! Jubb imorgon bitti!

Kramis kramis


Kommentarer
Postat av: Momo

Goa ni, njut av våren. Jag njöt när Zak cyklade och hojtade "Heja Zak, heja Zak" Han är bara så härlig!

2011-03-22 @ 20:44:36
Postat av: Fafa

Tackar...

Need that chokela o framförallt , Familjen Bus !

2011-03-22 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback