Fredagsmysch, Lookalike och Jubbhelg!!!

Host, host...jodå still going strong, men betydligt friskare känner jag mig. Hostan får man väl stå ut med ett tag till kan jag tro.
Tog ju i alla fall mitt förnuft till fånga och stannade hemma från jobb igår. Sov till 12 och låg sedan i soffan till 16 innan lillemannen kom hem, sköööönt var det OCH välbhövligt. På kvällen fixade jag ihop hemgjorda hambujaje till familjen. Tänkte att vi skulle göra riktiga pommes i vår fritös och därför gick jag helt crazy när jag ändå höll på. Hemlagade lökringar, chili-cheese och mozzarellasticks. Det blev såååå gott, men väldans mättande....äkta cheddarost och starka chilifrukter....slurp!!! Glömde såklart fota, men typ såhär såg det ut:


Senare var det Så ska det låta vilket i alla fall vi tycker är ett helt okej fredagsprogram. Så gjorde även lille bus. Ett jäkla ös var här hemma. Lillemannen spelade gitarr och sjöng och dansade. Gamla STYLE var ju med och helt plötsligt säger lillemannen om Tommy Ekman :-" jag tycker han liknar fafa, fast utan skägg"!
Hahaha, det roligaste av allt är att i vintras när programet "Så mycket bättre" gick på TV sa lillemannen om Christer Sandelin att han såg ut som Daddy J...hahahaha...vilken duo va??!!



Nähäpp, nu ska det ätas fruskot, sen ska lilleman till momo så man får nanna lite till inför nattens jubb!!

Kram sålänge!!!

Kommentarer
Postat av: fafa

Busungar ! d kommer i kakan sa Bagaren när han sket i degen... Kram

2011-03-21 @ 14:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback