Semesterslut, Mjukstart och Goa sommarväder!!!

Jahapp, då var semestern slut för den här gången och jag började med en natt på ambulansen inatt. Har såklart varit uuurdålig på att skriva i bloggen sista veckan, men skyller helt och fullt på det goa vädret. Alldeles om ett tag ska jag uppdatera med goa bilder från sista veckan. De har jag dessutom tagit med "fin-kameran" så den som väntar på nåt gott!!!

Natten inatt var helt okej faktiskt. Lagom att göra och lite tid att prata med alla goa goa arbetskompisar! Hann dessutom äta lite fruktsallad tillsammans som vi blev sugna på...härligt!!!

Nähäpp, nu ska jag vara en supermorsa och slänga in en kylling i ugnen som ska vara färdig när Daddy J jobbat klart och hämtat upp bus på dagis!(Oj, tänker ni som känner oss väl, är det inte Daddy J som är kycklingmästaren?? Jo, visst är det det, men tiden räckte inte till idag så han har gett mig sin välsignelse efter som "jag lärt mig av den bäste"....däremot är inte lillleman med rutinpassion speciellt förtjust över att det rubbas i de normala rutinerna....) Sen är det en jobbnatt till på gång...

Förresten har lillbus börjat på annat dagis nu eftersom det är sommarsammanslagning. Ni som hört om vår oro eftersom där inte är några av hans "fröknar" med på det dagiset alls, sak veta att han for in som en kanon och började dra ner alla leksaker igår när det var första dagen. Dessutom hade han svarat en av "fröknarna" att :- Det är ju jätteroligt här!!!, på frågan om han trivdes!
Ännu en gång där mor och far ska behöva oroa sig alldeles i onödan...goa, coola unge!!!

Haj på en stund...kyllingdags!!!

Kommentarer
Postat av: Fafa

Allt låter GOTT ! Kram

2011-07-12 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback