Hårfint, Rostade svampar och Regn, regn, regn!!!

Idag har det fixats lite till! Hallen är nu klar och jag är väldans stolt över mitt verk, även Daddy J är stolt över vad jag gjort! Fina hyllor med belysning bakom...hur tjusigt som helst! Kommer kanske en bild nån dag när jag orkar ta fram riktiga kameran som ger rättvisa åt saker och ting!

Lillemannen har varit en riktig liten rufsis sista tiden så idag var det dags att ansa honom hos goa K! Det blir en bild före, en bild på håret som åkte av och en bomullstuss som Z hittade och tvunget skulle ha med, och en bild efter:







Efter klippningen blev det rakt hem och ner i badkaret...usch vad det kliiiiar mammi!!!

Ikväll har vi bara myst runt härhemma, jag lagade gottemiddag eftersom detta är lite av vår helg eftersom jobb väntar i helgen. Idag blev det risotto med rostad svamp, kycklingfilé och grön sparris...mmmm, ett glas vin passade alldeles utmärkt till ska ni veta! Vi satt ute på "ballen" med alla värmeljus tända och lyssnade på det eviga regnandet som inte tycks ta slut...bläää, jag vill ta kvällsdopp och grilla och bara vara ute....men, men, det finns inget att göra åt saken!



Ikväll är det favvo-serien så jag får vackert hålla mig vaken en stund till! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback