Nu jävlar, Barnvakt och Jobbhelg!!!

Nu jävlar är det dags att komma igång på riktigt...ursäkterna är slut, jag har nämligen hittat nåt som är ultimat för mig! Vill egentligen inte göra rekla, men annars är det svårt att förklara! Stadium har dragit igång en kampanj som de kallar för "Join the Movement". Det går ut på att man under tre veckor ska träna lite varje dag, och det går alldeles utmärkt att göra hemma. Det tar bara ca 20-30 minuter, men man gör det VARJE dag under tre veckor. Efter det kan man kalla det VANA!!! Hahaha, underbart känns det. Har fixat mitt startkit som består av hopprep, gummiband och balansboll! Körde första passet idag och längtar redan till imorgon. Eftersom jag redan är ute på mina power walks 2-3 ggr/vecka känns detta super bra.
Det lovar ingenting om att man ska bli snyggare eller smalare eller någonting annat dumt, men att man RÖR på sig!
JAG LOVAR ATT FULLFÖLJA DETTA!!!
www.jointhemovement.se

Lillemannen är precis avlämnad till fafa och W eftersom det står jobb på schemat i helgen. Där fick vi en riktig goemiddag som vanligt med pannbiff, lök, potatismos och sås!

Igår hade vi goda vänner över på lite mat. Härligt när huset är fullt av folk. Barnen vrålar och busar och skrattar och äter glass och man bara finns mitt i all röra och trivs!

Lite annat utemys har vi också hunnit med på våra lediga soliga dagar. Lekplatsen, Ankmatning (som blev svanmatning) och Korv i tjollan!









Nu är dessutom alla räkningar betalda...BLÄÄÄÄ!!!

Kram och natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback