Godmorgon, Öronproppar och Frulle!

Hej på er alla. Har precis vaknat efter att ha jobbat ett nattpass inatt. Har tidigare sovit sååå himla dåligt på dagen efter att jag jobbat. Nu har jag dock hittat botemedlet...ÖRONPROPPAR...helt underbart. Stoppar in dom när jag lägger mig på kudden och sover som ett barn tills jag vaknar av mig själv hyfsat pigg och utvilad. Tidigare vaknade jag och kände mig som en bakfull slurk! Är verkligen så himla glad för detta eftersom ångesten var stor innan när jag skulle jobba natt då jag visste att det alltid skulle leda till trötthet och en massa obehag....härligt!



Dags för en smoothie för att vakna ordentligt. Lillemannen som sovit hos momo inatt är på väg hem för lite mysch innan det är tid för ett nattpass till.

pussipuss


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Så skönt att plugga in dem när man går och lägger sig och stänga ute alla störande ljud. Det blir verkligen helt tyst. Känns nästan som man är i en egen liten värld när man ligger där och inte hör nått. Jag sover också mycket bättre när jag slipper blir störd av ljud. Fler borde verkligen testa öronproppar. Hur skönt som helst. Dock får jag ibland lite ont i öronen av dem. Har du något tips på sköna öronproppar?

2011-01-15 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback