Det ska va gött o leva, Kräfs och Myyysch!!!

Mmmm, idag gick jag av efter två nätter på jobb. HÄRLIGT!!! Härhemma var det bestämt att det skulle mysas till lite extra. Sagt och gjort, snön är ju borta (nästan i alla fall) ( hmmm, för denna gången...) Det var dags för lite kräftor!!! Mmmm, lillemannen var inte så sugen men han nöjde sig fint med resterna från igår.
Mmmm, gott var det i alla fall, bland det godaste vi vet i den här familjen. Lille herr bus sitter på sin stol med kräft-tången i högsta hugg och "knipsar" alla hårda klor till oss när vi inte kommer åt köttet!





Kvällen inleddes med ett härligt bad med mycket bubblor och bus! Åhhh, det är det härligaste jag vet!







(ser ni att jag fotar lite ballt med min i-fåne)

Nu sover den lille manne och jag kör en liten ansiktsmask så jag blir grann. Problemet idag var att den innehöll honung och grädde, så jag hade faktiskt kunnat tänka mig att äta upp den istället, men jag behärskade mig, och nu sitter den i hela mitt lilla fejs istället! Slurp! Är ledig imrgon och ska fixa bilen hos mofa i Ystad, sen blir det lite lek med Z:s kompisar! Mys, mys!



Kram och natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback