Vårstädning, Belöning och Annat mys!!!

Phew! Idag har jag städat heeeela dagen. Här är minsann kliniskt rent. Dammtorkat, våttorkat, torkat alla lister, torkat alla byråar och sängen och ovanpåhyllor osv, osv. Dessutom har badrummet fått sig en rejäl genomkörare! Jobbigt jobbigt, men vi belönade mig med att ta en sväng till IKEA för kvällsmat och lite smått och gott för att piffa till det härhemma. Nu saknas bara ett nytt duschdraperi och några ljuslyktor!!! Kankse kan hinna med det under morgondagen! Nya gardiner har också satts upp idag i köket. Snyggt som attan!!!

Helgen har varit intensiv och superduperrolig. Efter jobb i fredags träffade jag bästa tjejerna för en middag på Plockepinn. Goda, goda tapas och mycket gott vin. Det är ju då en tolkningsfråga om det var ETT vin som var mycket gott ELLER om det var MYCKET av det goda vinet....gissa själv!!!

Lördagen bjöd på en löprunda ock lite hemmafix, sen var det dags att fira kusinen som fyller 17. Där blev det återigen gooood mat och mycket gott vin....

I söndags var det dock uppstigning vid 8 för att vi sen skulle busa loss med nästan alla dagiskompisarna på Andys. Bästa doggisfröken A ska sluta på Falken och därför hade vi en liten avslutning där för barnen och henne! Väldans roligt faktiskt. Jag har inte varit så positivt inställd till dom där leklanden innan, fråga mig inte varför, men det var superduper roligt. Vi lekte och busade så vi var helt slut efter några timmar. Sen blev det några tårar innan det var dags för bästa doggisfröken att gå. Vi önskar henne i alla fall all lycka i sina vidare utmaningar!!!
Bjuder på några bilder på lillemannen och hans söta flicka A som ni hört om innan. Allt är bara ett enda suddigt virrvarr eftersom vi åkte rutchikana i en jädrans fart!!!











Måste bara bjuda er på en sån underbar bild som jag fångade idag när vi precis kommit innanför dörren från IKEA. Finns det hjärterum så finns det stjärterum eller vad säger ni?!?!?!



Natti på er! Det blir nog tidigt för mig idag som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Gittan

Den bilden kommer att bli super som studentskylt en gång.... Hur härlig som helst ju!

2011-03-01 @ 16:13:23
Postat av: Jenny

Underbara Nettan vilken härlig helg ni verkar ha haft, mysigt. Och... vilket underbart fotografi!!

Tack för dina fina kommentarer på min blogg, de värmer.



KRAM

Jenny

2011-03-02 @ 22:44:27
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback