Älskade vardagar, Julfeeling och Fotolöst!!!

Har ni nångång varit någonstans och insett precis i det ögonblicket att ni inte hade velat vara någon annanstan i hela världen?!?! Det händer mig med jämna mellanrum, och det härligaste av allt är att det ofta händer bara sådär mitt i vardagen... Som i morse till exempel. Jag hade väckt lillemannen, vi satt framför bolibompa under hans täcke och mös lite innan dagis. Jag snusade lite på hans burriga hår (som han inte vill klippa) och "PLING" bästaställetihelavärldenattvarapåkänslan infann sig! Myyysigt!!!! Hoppas att det är det som menas med att ta vara på varje dag!!!

Hmmm, det var ju ett tag sen den här bloggen uppdaterades, och det beror på att jag har lite klydd med att ladda upp mina bilder från telefonen....problemet hoppas jag att min exelente Daddy J skall lösa inom kort! Hittar jag nån gammal go bild som redan finns i datorn så slänger jag in den så länge! Som den här tillexempel:



Nä, men vet ni vad! Julkänslan har nog börjat infinna sig lite också. Här hemma är det ju pyntat och fint (förutom här i rummet där datorn står, men här ska bli fint i dag har Daddy J loooovat) Pepparkakshuset är byggt, Lussebullar är bakade, hunnit med ett julbord på St Marcus med kära ambulanskollegor, trycker in en pepparkaka varje gång jag går förbi burken, luckorna till adventskalendrarna hittas över hela lägenheten, lilleman har med sig saker hem från dagis som sprider glitter överallt och så står det påsar med julklappar gömda vid min säng som jag klättrar över varje dag!!! Häääärligt! På fredag hoppas jag att det köps en gran!

Nu är det jobb som gäller för mig. Hinner med 6 pass denna veckan, på 3 olika avdelningar minsann. Det kan man inte kalla långtråkigt!

Kram från mig så hoppas jag att jag återkommer med en fotofantastisk blogg nästa gång vi hörs!!!


Kommentarer
Postat av: fafa

Goe Blogg... klipp ente pågen (kanske luggen om den nu e i vägen )... Ladd d växa, mammas tjocka goa hår... kram

2011-12-09 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback