Grisafesten, Natti och Mer sen!!!

Förra helgen bjöd, som jag skvallrade om i förra inlägget, en härlig FLOWER POWER-GRISAFEST hos fafa och W i H-dynge. Det blev en superduper härlig fest, men glada människor, god mat, goa ungar och massor av musik och jam...denna gamla morsan gick inte och lade sig förren tidningen hade kommit och sen blev det upp igen vid 9 för då tyckte i alla fall barnen att det var färdigsovet! Dessutom hade vi en del att röja och fixa, men det var det värt!! Tack goa fafa o W och J och J för en fabulös kväll!!!

Som vanligt säger bilder mer än 1000 ord, så here I go:

































Massor har vi i den här busfamiljen hunnit med även EFTER grisafesten, men jag tyar inte mer idag, så jag ska försöka hämta upp inläggen nu i helgen mellan nattjobb och dagsovande!!! Vi har nämligen busat loss med goda vänner på Legoland, och DET får ni minsann inte missa!!!

Natti natt på er så loooovar jag att vi ses snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback