Aktiva dagar, Lill-Zlatan och Det närmar sig!!!

Phew! Sista dagarna har det varit fullt ös i denna familjen. Vi och bästa kompisarna provade på Leos Lekland igår. Ett nytt lekland här i Malmö. Såååå himla roligt!! Det märktes såklart att det var nytt eftersom allting var såå himla fräscht, dessutom var det en super dag att gå dit visade det sig, efterom vi var nästa ensamma där! Vi höll ut i FYRA timmar innan vi cyklade hem igen, heeelt slut kan jag säga. Både lillemannen och jag var trötta eftersom denna mamman provade på alla saker också flera gånger...kunde helt enkelt inte låta bli!!!













Idag var det dags för lillemannen!!! Nämligen hans första fotbollsskola...såååå söta dom små busungarna var! Vilket lag....de sötaste jag någonsin sett tror jag! Även här går lilleman med bästa polaren P!!!













Har idag även hunnit med att laga massor av mat till mitt goa arbetslag på ambulansen. Det är nämligen bara tre pass kvar innan jag slutar...fre, lör, sön!!! Blandade känslor såklart, men ser massor framemot att prova det nya! Hela vår kyl är numera fylld med mat som vi inte får äta...det ska sparas till favvisarna på ambulansen som på lördag slipper ta med matlåda!!!

Nu är det dags för torsdagens nöje...the killing!!

Kram och natti!

Kommentarer
Postat av: Momo

Vilka nya fotbollsstjärnor som är på G!

2011-08-25 @ 22:23:14
Postat av: Lotta

Guud vad fina. Goa,goa killar.

2011-08-25 @ 22:23:15
Postat av: Fafa

;o)

2011-08-27 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback