Kalas, Gotte och Underbara dag!!!

Wow vilket kalas det blev...godis, serpentiner, tårta, hamburgare, lekar, skrik och skratt i en härlig röra!!! Vilka härliga barn vi har fått lära känna genom vår lillkille. Man kan inte annat än vara lycklig över att detta förhoppningsvis är några av de små människorna som kommer följa lilleman genom livet som hans vänner....underbara barn!!!
Jag tänker inte ens försöka återge dagen i text, utan bara lägga in några av de bilder som tagits under dagen...se och njut...





























Behöver jag säga nåt mer??? Sååå mysigt att få ha alla fina barn hemma hos oss idag, lillemannen är mer än nöjd. Har varit och ätit med kusinerna i kväll och nu är det "over and out" för idag!!!

 Natti...

Kommentarer
Postat av: Stina H

...och somnar i brandmansutstyrsel - som det anstår en 4-åring :)

(om jag inte ser fel dvs)



kram på dig

du - ska vi inte ses nån dag på en lekplats?;)

2011-04-16 @ 22:42:04
Postat av: Momo

Underbart!

2011-04-17 @ 08:35:46
Postat av: Fröken Alexandra

Finaste Falkungarna! Som jag saknar dem alla! Och att Zak är 4 år nu - hur gick det till :p Haha.

2011-04-17 @ 22:38:32
Postat av: Fafa

Goa Bilder...+ Chokelatårta!!!

2011-04-19 @ 20:26:58
Postat av: MamaM

åååh vad mysigt med barnkalas!!! vet helt klart vem jag ska ringa när Ebba blir så stor och jag behöver hjälp med tips för underhållning av di små!



Bli förresten inte orolig om ni får ett larm till vår gata i byn, för vår granne åker in och ut på hospitalet nuförtiden, så det är med största sannolikhet inte vi som ringt, för jag skämtar ju bara om det där med taxin ;)



kramar

2011-04-25 @ 21:35:37
URL: http://mamams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback