Örk, Pust och Stånk!!!

Har inte glömt er...tyvärr är jag sjuk bara. Tråkigt inlägg, men fy farao vad jag mått. Hade minsann 38,5 på tempen igår...och jag som inte haft feber sedan barnsben...herregud, trodde slutet var nära! Säger som alltid:
-"Nästa gång nån ringer ambulans för feber och magsjuka ska jag inte gnälla...."
Kommer nog inte hålla löftet för jag ringde ju trots allt inte!!!

bläää

Phu, inte 100 i kroppen än. Känner varenda tarmrörelse och tror det ska bli nåt hemsk utav den....jaja, nu vill ni inte ha fler detaljer!

Som tur är har jag världens bästa sambo, son och dagis som ställer upp när det verkligen kniper!!! TACK!!!

Natti på er!!!

Kommentarer
Postat av: fafa

Stackare... kommer du ihåg när jag fick14 tumsspiket rätt igenom foten..bla bla bla...krya på dej bab´Kramisar,Fafa

2010-09-06 @ 22:25:21
Postat av: kusin vitamin

men uuuuh! stackars, stackars dig! hoppas verkligen du mår bättre snart! krya-på-kramar

2010-09-07 @ 07:04:36
Postat av: Nina 64.an

Krya på sig! Usch för att va sjuk!!

KRAM

2010-09-07 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback