Back on track, Kycklingmästaren och Weddingtime!!!

Jahapp! Nu var man minsann tillbaks...back on track...ingen mer sjuka här inte. Nu får det vara nog. Sååå trött jag har varit efteråt, liknar ingenting. Nu i eftermiddag känner jag dock att jag har hämtat mig det sista! Så härligt, verkligen HATAR att vara sjuk!!!

Slurp, idag har Daddy J aka Kycklingmästaren gjort det igen (ja, Å o K, ni ska få komma hit snart och smaka) Helgrillad kyckling med ris och god sallad! Mmmmm, vingarna är allra bäst.
Såg förresten mitt favvo-program för tillfället igår på kanal 5 play. Har skrivit om det förut, men har ni inte sett Jamie Olivers Matrevulotion USA så MÅSTA ni bara göra det. I går tror jag att jag bölade nästan hela programmet. Fattar inte att jag tar åt mig så, men jag har bestämt mig...HAN ÄR MIN IDOL! Vilket tålamod, vilken fantastisk kämparglöd och empati. Han gör ett ofantligt stort jobb och det är ju sååå himla viktigt med maten. Skönt är det att jag kan sitta och vara stolt över att vi i alla fall ger vår son en bra start i livet. Hemlagad mat från grunden nästan varje dag. Grönsaker och frukt älskar han och springer runt mest hela tiden. Lova mig att ni ser nåt avsnitt i alla fall och bara känn in hans glöd....Underbart!

IDOLEN!

Jaja, till helgen ska söta A och hennes J gifta sig! Superkul ska det bli att träffa alla goa vänner från nations tiden i Lund...party party!!! Dessutom ska Daddy J spela på bröllopsfesten så öset är säkrat!!! Kul, kul! Ska hinna gå till frissan i morgon också och piffa till mig lite!!!

Nu ska det bli te och förhoppningsvis lite skratt i soffan till Skånefruar. Usch, det låter som att jag inte gör nåt annat än att se på TV och det är ganska konstigt egentligen för det gör jag inte speciellt mycket. Ibland tycker jag dock att det är skönt att bara "glo" på nåt skit och skratta lite innan jag kryper ner i loppelådan!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback