Sjukling, Myskalas och Helg!!!

Härliga helg tänkte jag och kom hem halv sju igår kväll till en mysig familj där den lille medlemmen tyvärr kändes lite varm. Hmmm, tempen visade 38,5 så det var ju inte så farligt. Bättre idag på morgonen och fullt ös som vanligt hela dagen. Har varit hos en kompis som jag inte träffat på länge och firat att de gift sig för 1 månad sedan. Supermysigt! Picnic på golvet och gott var det. Kom hem och mös i soffan. Då minsann stack tempen iväg och helt plötsligt brändes min lille prins. 39,3 på tempen. Trött och alldeles röd om kinderna! Naw...
Nu har vi i alla fall tittat på ett nytt mysigt program  på TV4 och lillemannen är lagd.
Host, host, host...det gör så ont i en mammas hjärta! HOPPAS att han får sova inatt!!!!



Programet jag skrev om heter "Så mycket bättre" och handlar om 7 kända svenska musiker som lever ihop en vecka och tolkar varandras låtar! UNDERBAR feeling i programet tyckte jag! Se det!




Ska hoppa i loppelådan tidigt eftersom jag inte riktigt vet vad natten har att ge! Kram sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback