Mer pyssel, Momos fölse och Vem är ni???

Stort GRATTIS på fölsedan momo!
                                                           Grattis!!!

Idag åkte lillemannen och jag till momo redan vid 10, då momo skulle ha ett lite fika-kalas kl 11. Mys, mys, nybakat bröd och goa, goa pålägg. Lite släkt och lite vänner!
Fixade sen lite ärenden på Burlövs Center när vi ändå var i krokarna!

Kvällen har gått åt till goood middag. Hemlagad tomatsås, pasta och starka korvar...parmesan och ruccola, mys med lillemannen, och ännu mera pyssel! Lade pärlbrickor ikväll igen. >Lillemannen tycker det är mysigt, men tappar tålamodet efter nån timme. Själv börjar det växa ut horn i pannnan på mig som gör att jag bara måste göra lite till och lite till och lite till. Tur att det bara är strunt på TV såhär en lördagkväll för jag har minsann lagt pärlor heeeela kvällen. Här ska ni få se resultatet från igår och idag! Alla ska sitta på samma vägg så jag får väl ta en samlingsbild till er, men det får bli imorogn för nu sover lillemannen på sitt rum där de ska sitta. Här är i alla fall konstverken:

BUZZ

Woody

En rymdis!

En till rymdis!

Söta som attan tycker jag!

Nu till min sista tanke för kvällen! Vem är du??? Ja, alltså vem är du som läser detta. Inte för att jag har nån blondinbella - blogg, men det är omkring 40 som läser bloggen/dag och väldigt få kommentarer, så det skulle vara SÅ roligt om ni skulle vilja lämna en lite kommentar så jag ser vem ni är!!! Glöm inte att skriva avsändare!

Nu är det natti som gäller!'

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Anna

fd parallel klasskompis från gymnasiet, jag undar det samma om min blogg .-/

2010-10-16 @ 23:37:52
Postat av: Joachim

Ja, visst är det tråkigt, när man ser hur många som läser, men ingen skriver nåt!!



Sååååå,.. nu skall jag skriva nåt! :)



Fiiiiina konstverk du har gjort, måste va lite som att lägga pussel, bygga med lego,.. eller som i mitt fall, bygga helikopter,... det är så svåååårt att ge sig för kvällen,.. bara liiite till! :)



Ha de gött, så ses vi po jobb!!

Kram!

2010-10-17 @ 00:10:11
URL: http://verngren.se
Postat av: Felicia

Jag är din kusin och är 16 år gammal. Bara så du vet xD

2010-10-17 @ 00:40:28
Postat av: Fafa o Vivan

Goa Nettie...tvinga oss ente att prenumerera på Dags-Eftermiddags-Natta- eller Gratis-tidningar- när allt vi vill veta är hur e d med Er: The Gershagen´s

P.S Vi kräver fler bilder av Hövdingen...ZAK !!!D.S

2010-10-17 @ 00:52:03
Postat av: Momo

Tack för de vackra blommorna och den fina presenten jag fick. Ska bli kul att beskåda alla era fina konstverk så småningom. Blir det månne en utställning??? kram

2010-10-17 @ 08:00:00
Postat av: Gissa vem?!

40! Kan ju inte vara sant...;)

2010-10-17 @ 08:33:12
URL: http://pitassi.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Wow sååå fina pärlgubbar! Det var annat än det man gjorde på dagis.

2010-10-17 @ 14:10:56
Postat av: jane löfvall

I JUST LOVE YOUR BLOGG den är så mysig,real and it touches one!

My känner sig so hemma hos dig! kram!

2010-10-17 @ 16:05:04
Postat av: Kerstin Årnes

Pärlplattor är så kul! Tvingar Ingrid att pyssla med det ibland:)

2010-10-17 @ 19:24:22
Postat av: MamaM

ja, jag är ju också här titt som tätt, men det visste du redan =)

fina pärplattor - jobbade du efter mönster eller frihand? jag sörplar i mig goda tips och idéer tills Ebba blir större och inte äter upp allt ;)

kramar

2010-10-17 @ 20:57:20
URL: http://mamams.blogg.se/
Postat av: Nina 64.an

Älskar också din blogg. Kollar till den allt för ofta:-) Hoppas ni har det bra. Fina plattor ni byggt.

Ha en bra ny vecka.

Kram Nina usk 64:an

2010-10-17 @ 22:03:08
Postat av: Linda Pâ Mallorca

Hej vännen!!Vad fina pärlbrickor ni gjort!!Du fâr lägga en bild här när dom sitter pâ väggen..Brukar titta in här titt som tätt,,sâ mysigt att se vad ni har för er i Sverige..Och guud vad söt din lille prins är..Ha det bra sâ försöker vi träffas till vintern tycker jag..Massa kramar frân L&S pâ Mallis

2010-10-18 @ 16:05:07
Postat av: Lotta

Tack för sjukvårdsupplysningen i morse, nu slapp jag ett besök på läkargruppen.

Har haft en riktigt mysig dag med mina vackra pojkar. Trots feber, hosta och snorig näsa. Kram, Kram.

2010-10-18 @ 19:27:28
Postat av: Nina

Jag läser oxå din blogg ibland när du lagt ut uppdatering om den på Facebook!!! Emil har oxå "läst" den en gång. Då handlade det om hajbebisarna, så sött!!!

2010-10-21 @ 23:24:17
Postat av: J

Trillar in här ibland.. Jenny gick i din parallelklass på gymnasiet..

2010-10-23 @ 11:33:52
Postat av: Susanne Stenlåås

Hej!



Jag kikar in här ibland....



Just nu har vi oxå pärlstund. Haft det sen 7.30 i morse... men här blir det mer konstverk a´la vad som helst...

2010-10-27 @ 08:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback