Konstnär, Mysdag och Lite annat!!!

Mmmm, äntligen ledig. Som jag har längtat. Var så trött i förrgår kväll att jag somnade i soffan halv nio och sen tog jag mig till sängen vid halv tio och sov till halv 7 innan det var dags att jobba igen!
Igår kväll slog jag och goa L dock rekord på vår kvälls-powerwalk när vi gick 9033 steg...och då var det BRA tempo!

Lillemannen sov till 8.00 i morse innan vi steg upp. Mys i soffan och god frukost och sen gav vi oss till stan en runda. Lilla momo fyller ju år imorogn så en liten present skulle minsann inhandlas. Där såg vi också till att ta en mysfika med chokladboll och kaffe och svartvinbärsdricka. Tänkte också härma kusin vitamin som gjort en sån fin tavla på canvas med barnens hjälp. Därför handlade vi en stor canvasduk, färg och så hittade vi lite balla Toy-Story pärlbrickor som vi har börjat lägga!
Jag har snöat in lite på pärlbrickor. Tycker det är lite retro, men samtidigt häftigt nu när det finns moderna brickor att lägga! Lillemannen tycker dessutom att det är roligt och vi får en mysig stund tillsammans. Hans rum kommer bli fyllt av coola pärlbrickor i olika former.
När vi kom hem blev det målning på hög nivå. Oj, vad roligt vi hade!

Tummen upp för chokladbollar!

Konstnären in action!

Koncentration...

Resultatet! (har dock inte så gula väggar, det bara blir så med mobilkameran)

Närbilden!

Det blev minsann mys, mys med en egen bild! Passar bra till vårt höstvardagsrum!

Måste förresten visa er en underbar bild som jag tog igår. R som är "ledare" för vårt arbetslag är en riktigt mat-älskare. Igår hade han varit i Tyskland och handlat lite till laget. När han kom till stationen fick ju vi såklart gå ner och hjälpa till att bära upp allt. Då inser jag att han har ett KYLSKÅP i sin bil. Som är monterat där. Dessutom fanns det en MICRO också....Hahahahaha...snacka om att alltid vara redo för en ny matupplevelse!

Matobilen!

Nu ska jag dra upp lillemannen ur badet och slänga honom i loppelådan!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lucas

Helt klart magnifik!!!

2010-10-15 @ 21:01:46
Postat av: Fafa

Ni e så goast!

2010-10-16 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback