Jubb, Mys och Pys!!!

Tjohoo! Idag har det varit jobb igen...kul på jobb, men lite väl med 7 pass på rad!
Vi har alla kört som tosingar idag, bilarna krånglade och fick bytas ut mot reservbilar och allt var en enda röra. När vi kom in till stationen efter en tur, såg det ut såhär i vagnhallen! Var bara tvungen att fota en galen dag i malmö!

Tomt!!!

Som tur var fick jag sluta klockan 17 idag för att så snabbt som bara möjligt ta mig hem till la familia! Vi lyxade till det med räkor ikväll och lillemannen fick sig ett varmt och skönt bad! Sen blev det Pingu mys i soffan innan natti!

Pingu, Pingu

Alltid när vi tittat på Pingu går jag runt och sjunger på den fåniga Pingu-sången...Du du du du, du,du, du, du...Pingu, Pingu!!!!

Nu är det snart dags att krypa ner för att läsa slut min goa bok...spännande!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback