Hemma igen, Supersemester och Massa mys!!!

Hemma igen! Har tillochmed hunnit jobba ett pass. Semestern har varit sååå bra. Ingenting att klaga på, förutom att en vecka går så fort möjligen...

Bilder säger alltid mer än 1000 ord så jag ska låta er se hur vi haft det...alldeles, alldeles snart dock för jag måste göra om fotona så de inte är så stora för de orkar inte laddas in här på bloggen.
De kommer!!!

Åhh vad härligt det har varit. Framförallt mysigt att få vara tillsammans i familjen 24/7. Vardagen är ibland ett himla fläng hit och dit och när man väl ses ligger man på varsitt håll i soffan för man orkar helt enkelt inget annat. Men nu på semestern har det varit massor av quality-time! Mys, mys och Bus, bus.

Imorogn firar minsann Daddy J och jag våran 5 års dag...härligt tycker jag! Det ska firas efter jobb med lite middag på stan minsann!

Kärlek!!!

Kram sålänge och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback