Intox, Popcorn och Nattjobb!!!

Mmmm, idag har det minsann mysts igen. Undrar om man kan överdosera mys...Undrar i så fall hur man hade känt sig. De intoxer jag träffar i jobbet är ju inte så nöjda presic, men om en mysintox innebär en supergo känsla i bröstet och andningsproblem pga av kärlek så kanske man kan vara nöjd ändå?!?!?! Oj, vad flummigt det blev.

I helgen väntas det nattjobb. Bläää, lördag natt skulle jag klarat mig utan. Dessutom blir det lite slarv med sovandet inför, eftersom storprinsen också jobbar natt både idag och imorgon. Lillprinsens "bästa dagiskompis", "tjej"...nåt sånt ska ha kalas imorgon så jag har lovat att följa med. Hinner nog ta en liten tupplur när jag lämnar honom till momo innan jobb dock.
Han längtar så till kalaset, har fått välja present och omslagspapper och allt! Allt är med prinsessor, för det vet han att hon gillar!!! Naw!!!

Idag har vi fixat lite ärenden på Burlövs Centrum på eftermiddagen. Där träffade jag en barndomsvän och hennes lilla goa son. Vi hann med lite snack när busungarna tryckte i sig varsitt Happy Meal. Konstig känsla att vi satt där typ 15 år senare på "OBS!" fast med våra barn....mysigt.
På vägen hem somnade gullungen i bilen. Han är bara så sööööt när han somnar så och tungan tycks växa i hans mun....den hänger liksom alltid ut som på nån hund! Har ni sett nåt sötare:

Hundvalpen!

Nu är det nattidags för mig! Hoppas på lite sovmorgon i alla fall... Puss o Natti


Kommentarer
Postat av: Momo

Goseungen, finns inget goare!

2010-11-12 @ 22:53:18
Postat av: Jenny

Sötaste... så fina de är när de somnar utmattade för att de har haft skoj! Hoppas att du hade en bra natt och hann få lite sömn.

KRAM

Jenny

2010-11-14 @ 21:57:53
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback