Magsjuka, Vellinge blomman och Fika!!!

Hmmm, när jag skrev förra gången önskade jag ju mig en lite längre ledighet med lillkillen. Hade väl inte riktigt tänkt att det skulle betyda att han kom upp halv två natten mot i måndags och kräkte ner heeela köksgolvet!!! Jaja, jag jobbade i måndags, men har varit hemma sen. Det blev bara kräk en gång, sen har det bara varit dåligt på "andra hållet". Lille bus är dock lika glad ändå. Eller han är väl lite, lite tröttare eftersom han inte äter så mycket, men nästan ingen skillnad alls. Vi hittar på en massa mys.
Igår åkte vi med goa J till Vellinge blomman för att fixa lite till "ballen". Det blev tomatplantor, lobelior, taklökar, mynta osv. Nu börjar det verkligen likna något på balkongen. Mysigt ska ni veta. Vår nya dator kommer förhoppningsvis nu under helgen så sen ska jag bjuda på ett härligt fotoinlägg med lite smått och gott om det jag bloggat om utan foton...balkongen tex...

Idag ska jag unna mig en härlig fika men några av mina goa arbetskollegor. Daddy J stannar hemma med lillprinsen och Mummy J ska få sig några timmar i stan på egen hand. Hoppas att solen kan komma fram lite så vi kan sitta ute och pladdra på.

Mmmm...

Nä nu ska det bli frukost av i slöa familjen! Kram på er!!!

 


Kommentarer
Postat av: Momo

Tycker så synd om min lille kille. Stackare. Ser fram emot helgen med honom oavsett vad. Är också nyfiken på "ballen", tyckte den var fin redan sist jag var hos er. Kram

2010-05-06 @ 19:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback