Nya Converse, Mysdag och Sviddala here I come!!!

Tjohoo!!! Idag nannade vi till kl 10.00 (sommartid). Gytt! Lillemannen är bara för bra. Jag satt i soffan när han plötsligt slog upp dörren från sitt sovrum och sa: Godmorgon Mamma!!!

Vi for iväg för att handla Converse till mig. Ville ju ha dom lila i "tjejmodellen", men icke sa nicke. "Tjejmodell" var bara att glömma eftersom de var så platta över tårna så det var inte klokt. Dessutom sa tjejen i affären till mig att hon ändå tyckte att de såg ut som billiga thailandkopior. Naj, Naj, Naj, äkta vara ska det vara!!! Dom lila var slut i hela stan i min storlek, så det blev till att tänka om. Korall blev det och jag är helnöjd. Känns som vår på riktigt nu!

Mine!!!

Sen blev det en fika hos L och de goa barnen. Mys, mys!!!
Kvällen har bjudit på en rejäl genomkörarspinning för mig och sen en grillad kyckling till middag.

Imorgon är det jubb som gäller igen. Ska vara i Sviddala nu i två veckor och hoppas att det är lite lugnare än i Malmö. Ska nämligen jobba påsknätterna också och då vill man ju fira loss med la familia lite!

Puss på er så hörs vi igen snart!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fina Converse! Hoppas att du får en lugn och skön påsk.



Kram,

Jenny

2010-03-28 @ 22:36:12
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Fafa

Coola Dojor!

Själv har jag ett par Concorde i silvermetalic...Flyger fram!

Ses snart,kram Fafa

2010-03-29 @ 16:14:36
Postat av: kusin-mitavin

haj haj! mycket schnygga converse måste jag säga! converse is da shit, helt enkelt. har också varit sugen på ett par i någon rolig/fin/vårig färg, men håller mig nog till mina vita. och så vill jag ha ett par svarta... så det där med färg falerade helt, ha ha! krauuum

2010-03-29 @ 21:16:24
Postat av: MamaM

jag såg de lila på stan häromdagen och måste säga att de var MYCKET snyggare i korall - bra val! Och tack för besöket senast, mycket uppskattat av både lilltös och hennes mamma!!

GLAD PÅSK! Kram

2010-04-01 @ 09:29:01
URL: http://mamams.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Hej Jeanette



Tack för en fantastisk kväll i H-dynge. Ni har skapat en underbar unge, livlig och smart! Fortsatt skön Påsk till er alla.



Kent

2010-04-02 @ 10:31:25
Postat av: Andrea C

Hejsan, skorna var jättesnygga, får man fråga vart du har köpt dem? Har letat efter korallfärgade länge men aldrig lyckats hitta några :)

2010-04-07 @ 00:40:32
URL: http://Metrobloggen.se/AndreaC

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback