Daddy J is back, Gig på "lanned" och Lördagsgodis!!!

Nu är han hemma igen!!! Härligt, men helt galet så fort tiden går! Svårt att förstå att han varit borta i 12 dagar. Men, men, det kanske inte är så konstigt, med tanke på att jag haft fullt upp härhemma också. Denna veckan åkte vi ner till fafa och W i tisdags. Jag har jobbat ons - fre och kört fram och tillbaks för att hinna träffa lillemannen så mycket som möjligt. Lite bortskämd har jag ju blivit också med mat på bordet varje kväll när jag kommit. Skönt!
Igår kväll hade vi fondue! Slurp! W hade gjort sååå goda såser att ha till och oj vad vi åt!

Fonduenight!

Efter maten och lite tv tittande hamnade vi alla uppe på loftet och körde ett rejält gig innan sängdags. Fafa hade hittat en gammal Lp-skiva och Z fastnade stenhårt för den. Rocazino heter bandet och är ett danskt gammalt band. Vi hoppade och sjöng och spelade loss på alla möjliga instrument. Detta finns minsann även på film så jag ska försöka lära mig hur det går till att lägga upp den här på bloggen. Nåja, än sålänge får ni nöja er med lite mobilfoton:

Rockfafa och W



Come on...

Lp-skivan!

http://www.youtube.com/watch?v=yZ32iNp0DVQ  (ett smakprov!

Lillemannen och jag körde hem från fafa och W vid lunchtid och handlade lite mat och lördagsgodis på vägen hem! Sen åkte vi hem och dammsög och fixade lite för att det skulle vara mysigt för Daddy J att komma hem. Blommor på bordet och en maffig lasagne i ugnen när han kom. Efter det har han snarkat konstant i soffan!!

Jaja, nu ska jag mysa ner mig ordentligt i soffan och sen blir det nog en tidig kväll för mig med!

Pusssålänge Hejsålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Hemmesdynge

Saknar er redan...

2010-03-06 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback