Hårdrock, Jordgubbar och Utlovade bilder!!!

Mmmm, har precis vilat upp oss lite i vårt goa andningshål...H-dynge! Härligt. Lillemannen var hos fafa o W redan sedan i fredags när jag fick den storan äran att jobba natt...blä på det. I lördags åkte jag dit medans Daddy J var och jobbade. Där blev minsann stor baluns på kvällen. Goa, goa människor dök upp och det blev en liten tequila fest!
TEQUILA!!!!

JANE!!! If you want to kommentera in my blog skulle jag bli så väldigt happy. Jag love to få kommentarer...om dom är på english, svenska eller svengelska spelar no matter. I just Loooove it!!! Puss och Kram from your adopterade daughter!

Söndagen bjöd bara på mer mys, vi var lite trötta...så även lillemannen som helt plötsligt slocknade i min famn i solen på "norrsidan"...eller latsidan som den också kan kallas. I mändags var jag tvungen att jobba, men igår blev det solmys igen på hög nivå innan vi körde hemåt.

MYYYS

Soooooool

I går kväll hade en hälig arbetskompis till mig release-fest för sin skiva på Debaser i Folkets park här i Malmö. Klart att denna rockmorsan skulle på hårdrockskonsert! Så, på med converse och svart makeup och ivääääg!
Lite öl och en STOR strawberry daquiri blev det. Skitkul att få vara med på deras stora dag...kolla in dom på www.lovehandles.se !

Rockmorsan!

Mmmmm...sommar

Söta M kom minsann också!

Jaja, nog om allt! Lovade för ett tag sen att det skulle komma lite rödögda bilder från när ambulansen, SOS och akuten festade loss lite på Harrys! Här kommer dom...kommentarer känns överflödiga...













Roligt hade vi...ja, som jag sa känns kommentarer överflödiga för det ser ni ju!!!

Nu är det lite PS3 med Daddy J som gäller innan loppelådan! Imorogn ska sillen inhandlas till midsommar innan jobb. Har ju jobb på midsommar också, men lite sill ska vi väl hinna med!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: michelle

Den bilden på oss två är inte okej på mig. asg hahah

2010-06-24 @ 23:30:01
Postat av: fafa

What´s the Bell...to many !

2010-06-25 @ 02:35:48
Postat av: jane löfvall

HI MIN ÄLSKLING!!!

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG SOOO MUCH FÖR ATT DEN ÄR SO WARM OCH SOOO REALLLLL! INGEN FALSKHET DÄR INTE!!!!

JAG AVSKYR FALSKHET!!!SAKNAS NU FORTIDEN , DEN VARMA DU UTSTRÅLAR I DIN BLOGG AND THE LOVE!!!!

NÄR ÄR ZACK WITH GRANDPA? JAG ÖNSKAR DIG MIN SWEETIE A HAPPY MIDSUMMER !!! BE SAFE!

YOU ÄR SOOO HIMLA GOOOO!

HUGS AND KISSES TO YOU ALL!!!

2010-06-25 @ 19:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback