TOTO, Skogstroll och Djurpark!!!

Tillbaks igen! Här "maxas" sommaren som jag utlovat. Hinner helt enkelt inte med att sitta framför dumburken och blogga för er. Jaja, när det väl blir av har jag mer att berätta.
Spelningen i Höllviken var supermysig som väntat. Var dock trött som ett ålderdomshem på jobbet i lördags!

I måndags packade vi in oss i bilen tillsammans med momo och drog till Skånes Djurpark. Gud, så mysigt...jättelängesen jag var där. Underbar natur och fina djur. Lillemannen älskade det och tittade mycket på djuren till skillnad från Zoo besöket tidigare i vår. Nu hade han liksom fattat vad det går ut på.

Traktor med pappa!

Svinigt värre!

Fixar fram fika!

Geeeet

Slurp

Busungen!

Tre generationer!

Buuuus...

Björnkram!

Glassdags!

Grrrrr....

Trött i benen!

EGON!

Kissnödig...

Efter en runda i parken var det dags för lite vattenrutschibana!!! Lillemannen var sååå nällad.....ända tills vi kom iväg en bit och lyckan tog tvärt stopp när vi plumsade ner i vattnet....Han var sååå modig min lille prins!

På väg...

Nej...

...Jag vill inte...

...NEEEEJ...

...Maaaammma....hjälp...

Jag vill inte åka fler gånger mamma!!!

Naw, lillplutten! Mamma åkte dock loss några gånger till och blev som barn på nytt!

Tjohooo!!!

På eftermiddagen kärde vi vidare upp i skogarna och hälsade på hos goa S i hennes underbara hem i skogen. Där blev det mys på hööög nivå med vin, äkta husmanskost, världens tjusigaste sufflé och tjatter fram på småtimmarna!

Värdinnnan!

Bladlusen!

Ännu mer bus!

Förrätten!

Ett, tu, tre, sufflé...

En låda full av minnen!

Tack S för en helmysig dag i skogen!

Efter en kort natts sömn åkte vi hemåt igen, lämnade lillemannen hos momo och fixade i ordning oss för en Köpenhamnstur med O och L. Go middag, kall öl och happy hour på drinkarna innan konsert med TOTO! Sååå bra och såååå varmt. Det var det galnaste!!! Varmare har jag nog aldrig varit med om utom i bastun, men en härlig konsert var det i alla fall.., det är krut i gubbarna!!!



Underbar kväll och återigen en liten trött dag på jobb dagen efter, men jag klagar inte. Snart sitter vi där i våra täckjackor och undrar var sommaren tog vägen...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det låter! Vilka underbara bilder från Skånes Djurpark!

Var det i slutet av augusti du skulle ha semester?

Hur jobbar du nästa vecka? Känns som jag skulle vilja planera in en em/kväll med er när vi även har våra små ? prinsessor! Du kan väl smsa hur du jobbar nästa vecka?

Sitter faktiskt på jobb. Mitt första dygn efter semestern..... Dessutom fick jag halsfluss i söndags...kunde inte svälja mitt eget saliv... men jag säger bara AB!!!! Imorgon drar vi till Tylösand med Rikard och Carina. Lördag ska vi på 40 års fest i Hofterup så helgen kommer att rulla och gunga och kanske snurra............. Nu ska jag försöka lägga mej på sängen och se om jag hinner fälla igen de blå innan det piper..... Stor kram till er alla!!!!! Natt Natt

2010-07-22 @ 22:43:49
Postat av: Momo

Så fina bilder och älsklingstrollet såg verligen ut att ha kul. Jag hade det i alla fall. Kram

2010-07-23 @ 09:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback