Ny Balle, Lördagsmys och Sakanr dig Daddy J!!!

Idag for Daddy j iväg för lite i jobb och kommer hem igen om en vecka. Vi saknar honom redan men hoppas att han kommer få en supermysig vecka i Västervik med bandet!!! PUSS Daddy J!!!

Igår spenderade lillemannen och jag dagen med L och hennes buspojkar P och J samt med A och hennes buspojke O och nya lilla V! Såå härligt hade vi det, tog bara dagen som den kom. Bullfika på lekplatsen, trädgårdsbus med korv och bröd och massor av snack. Våra pojkar har blivit så stora nu att vi knappt hör av dom när dom leker. Vi mammor har dock inga större problem med att fördriva tiden tillsammans ändå!
Tog en bild på söta V, pojkarna är ju med alltid annars:

Söta, söta!

Efter vår busdag drog Z och jag och handlade och sen hem för pyjamasmys. Pyjamasarna åkte på vid 18 tiden och sen hade vi täcke och kudde i soffan och åt massor med lördagsgodis! Mys på hög nivå!!!

Gotte...

MYYYYYS (också en MMS hälsning till Daddy J som jobbade)

Idag låg vi soffan läääänge och sen hjälpte jag Daddy J med packningen! Stryka skjortor är inte hans starka sida så då får ju jag rycka in. När han åkt körde lillemannen och jag till momo för att sen ta en tur till Vellinge Blomman. Väl där gick jag loss och har sen i eftermiddag gjort om hela balkongen. Nu är det härligt, härligt därute ska ni tro! Äääälskar att sitta där på kvällen med levande ljus, te och en bra bok eller vän att prata med!

Ballen!

Härliga planteringe med lavendel som doftar sååå gott!

Lite suddigt, men ni är sååå välkomna hit en dag för att beskåda allt fint på riktigt!
Nu är det dags för knäckemacka, te och Snabba Cash!!!

Natti på er och nattipuss Daddy J, lav u 1, 2, 3....


Kommentarer
Postat av: fafa

Så mysig hörna... Didjerido,Groda,flöjter o allt...en afrikansk Djembetrumma!

http://www.youtube.com/watch?v=iZhAxbAx72U



kram på er/fafa

2010-07-27 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback