Jobb, Jobb och Årets bild???

Phu! Här händer det inte för mycket just nu mer än jubb, jubb och åter jubb. Började idag och ska jobba 7 dagar på sträck. Jaja, ledig kan man ju vara nån anna gång...
76 timmar på 7 dagar...inte illa va?!

Lillemannen är just avlämnad hos momo där han ska vara i helgen och busa loss! Imorgon ska det bli folkets park med bad och karuseller!

På midsommarafton i år var lillemannen också hos momo eftersom vi jobbade! Söta S som är en go släkting och vän var med och vid firandet på prästgården ville lillemannen in och kolla i kyrkan. Han är väldigt fasinerad av kyrkor och kyrkklockor! Väl därinne trr jag nog att S tog vad vi kan kalla årets bild! Titta och njut, själv tycker jag att den är underbar och fick en liten tår i ögat första gången jag såg den:


Söte Göte!

Nu är det loppelådan som gäller för mig så jag samlar på mig många timmar av sköööön sömn inför jobbandet!

Kramis

Kommentarer
Postat av: fafa

Halledussanada va gulligt !Saknar er...

2010-07-06 @ 15:10:02
Postat av: Anna

helt underbar bild..

2010-07-12 @ 07:29:30
Postat av: jane löfvall

Han är bara for söt !!! kramiz på ER!

2010-07-16 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback