Hetsig vecka, Gräsklipparen och Nattjobb!!!

Daddy J är som sagt borta i veckan och det innebär pysslande på hög nivå här hemma. Lillemannen sover lite hos momo och lite hos fafa för att få ihopa allt med mitt jobbande. Tur man har dom, annars hade det helt enkelt inte gått! Nu ligger han dock i sin egen säng snusandes efter en hel dags bus med L. Idag har vi nämligen träffats med släkten hos G ute "po lanned" för lite grill som traditionen är. Lille V fyller dessutom 1 år imorgon och har firats med ballonger och presenter. Mys, mys, bilder får komma senare eftersom jag ingen kamera kom ihåg, men det gjorde kusinen!

Har jobbat två nätter och gick av i morse. Är i Svedala i två veckor innan min semester och det kan vara lugnt och skönt. Hade en helt ok natt i måndags även om vi fick jubba ordentligt på förkvällen:

Phu!

Natten till idag var däremot bara dum. Hade inte en enda tur fram till kl 00.15, sen körde vi till halv 4 eller nåt. Det är klart att man inte kan bestämma när folk ska bli sjuka, men det känns så löjligt att bara ligga i soffan heeeela kvällen och sen när man är supertrött och tänker att man ska gå och lägga sig, då ska man ut och köra!
Lillemannen sov hos momo natten till idag och hjälpte som vanligt till att klippa gräset när jag var och lämnade honom:

Gräsklipparen!

Nu är det minsann natti som gäller för mig också!

Kram på er och extra puss till Daddy J...



Kommentarer
Postat av: Daddy J

Snart e jag hemma hos familjen bus igen...saknar er...Love u!! Puss puss

2010-07-31 @ 02:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback