Slappedagar, Kalla dagar, Möed mad!!!

Så blev det jobb i måndags på ambulans 903, helt ok dag. Inte för mycket stirr, men att göra ändå!
Dessutom hann vi köra förbi polisen för en titt på min lilla moppe. Den var bara lindrigt skadad, en prio 3, en transport. Knappt ens ett ambulansfall. Jag bara menar, är det bara små grejer som är knäckta kan man väl ta sig till akuten (verkstan) själv?!?! Eller det håller ni nog inte med om malmöbor...det verkar inte så i alla fall?!?!?!

Jaja, i tisdags åkte vi ner till H-dynge för att vila upp oss. Där har det varit en massa mys, bus och goer mad!
Det har ätits tupp, fiskgryta, pasta ala Jeanette, chokela och massa annat gotte...slurp, lite promenader och utebus har vi också hunnit med. En runda till havet i Smyge med varm choklad och bus i snön i trädgården såklart. Jag hann minsann med en långpromenad på egen hand också, vilket var underbart!!! Kameran har minsann varit med, trot eller ej...

Buuuus!!!

Musiklektion!

Underbara Moder natur!

Tittut Fafa!

Njutbart!

Slurp!

Min livskamrat...1,2,3...

Mitt liv...

Hamnen...(H-dynges byfånar kom förbi, det är dom ni ser i bakgrunden)

Lyckan i livet!

...igen!

Matlagning...(klippte sönder makamonerna för lillemannen tyckte det var för stora!)


Dessutom har Daddy J kommit på ett väldigt tidsbesparande bra sätt att ta hand om gamla bilder. Vi har tänkt scanna in en massa foton som vi inte vill ska gå förlorade, men inser att det kommer ta såååå lång tid. Nu när vi har köpt vår nya kamera blir det dock superbra om man helt enkelt fotar fotona! Supersmart och så snabbt! Här kommer ett smakprov på Daddy J och Fafa ( Ja, jag vet att dom är sjuuukt lika varann)

Daddy J o Fafa!

Nu är det minsann natti snart eftersom jag ska få den äran att jobba heeeela helgen! Lillkillen är lagd för kvällen och somnade redan 21. Det är verkligen superskönt, eftersom det snart är dagistajm igen och då måste man nanna i tid på kvällen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: joachim

Så fina bilder, Jeanettan! Kan tro att ni har det skoj nu med den nya kameran,... sen är det bara att lära sig Photoshop åxo,.. för att sätta pricken över i:et! ;)

Sköt om er och hoppas att helgen blir lugn,.. jag skall iaf dricka lite rödvin på lördag när jag går där hemma och städar! :)

Kram!

2010-01-08 @ 21:53:19
URL: http://www.verngren.se
Postat av: Momo

Så mysigt ni haft det! Kram

2010-01-08 @ 22:15:57
Postat av: kusinvitamin

ni ser ut att ha haft det riktigt härligt! och vi tackar så mycket för updateringen, det gick liiite för lång tid där sen förra inlägget ;-) kram på er allihop!

2010-01-09 @ 08:31:32
Postat av: Jenny

Vilka fina foton! Ni är så söta tillsammans.



Jenny

2010-01-10 @ 22:54:20
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback