Promenad, Inte skulle väl jag och Spinning!

Inte skulle väl jag kunna äta en semla till idag...jag menar, jag åt ju en igår! Men hur gör man då när man åt en igår och sen idag kommer man på att man ska bjuda hem en god vän på middag och så har han med sig semlor till kaffet! Kan man verkligen tacka nej då?!?!?! Hmmmm, dessutom var det en i mina ögon perfekt semla, med kladdig mandelmassa i mitten! Mmmmmm! Lillemannen som aldrig sett en semla trodde det var en hamburgare från himlen och tryckte ihop den med nävarna så som man gör när man äter en hamburgare! Söte-Göte...

Hamburgersemlan!

Dessutom har jag idag gått en rejäl promenad, gjort 100 situps, och imorgon väntar spinningen som är bokad och klar!

Jaja, jag har inte så himla dåligt samvete i alla fall! Men jag går och lägger mig och läser tidigt idag för jag är bara sååå trött på detta eviga mörkret! Känns som att jag kan sova varje gång jag ligger ner!

Kram på er! Pusssålänge Hejsålänge!


Kommentarer
Postat av: Fafa o Wivan

goa ungar , gå nu ente vilse i storsta´n



kom ner fortast möjligt o hämta kraft o livsglädje...vi menar 12 grader i köket, o då menar vi Celsius... e nock för o väcka liv i unga själar som ni...ni får Duntäckena... Kram

2010-01-20 @ 23:15:31
Postat av: kussen

åh! din blogg gör mig gaaaalet sugen på semlor! vi var på jakt i både malmö och lund igår men det bästa espresso (skit) house kunde komma upp med var en semmel-muffins. vilken skit! mycket besviken. hoppas på bättre lycka i ystad idag...

2010-01-22 @ 08:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback