Morgonmys, Partypinglor och Fjortisfylla!!!

Hujeda mig vilken fest det blev igår kväll!!! Men jag får börja med att berätta att lillemannen och jag hade världens mysigaste lördagmorgon med hemmagjord smothie och goda mackor! Efter det flöt bara dagen på med hemmamys oh en promenad!

Morgonmys!

Blåbärsmun!

Sedan blev det äntligen kväll och då var det dags för utgång. Redan från början var det fjortisvarning när jag ringde L precis innan vi skulle iväg och hade panik över att jag inte hade nåt att ta på mig...hahaha, det är ju inte precis så att jag har en garderob full av "nattklubbs-outfiter"! Det jag hade tänkt klä på mig sa Daddy J att jag såg ut som en säck i, och det var ju inte precis det man ville höra...Hahaha. När detta problemet var löst med att jag satte ett skärp i midjan på säcken och blev väldigt nöjd!
Hem till L:s gamla arbetskamrater bar det och där blev det tacos och vin, vin, vin. Vi hade supermysigt och blev gladare och gladare. Innan vi bestämde oss för att gå ut dansade vi några timmar i vardagsrummet! Härligt och Galet! Väl ute, det blev Hipp, blev vi som värsta partypinglorna. Vi kände vakten och gick förbi hela kön, väl därinne kände några bartentern och så blev det drinkar!!! Kanke lite väl med både drinkar och shots. Av någon anledning fick jag även den shoten som blev över. Eftersom den smakade mint tyckte jag att det var ett fantastiskt bra sätt att bättra på andedräkte. Sen dansades det till jag var för yr för det! Med lite hjälp slutade kvällen lyckligt hemma i min goa säng! Sminket var dock kvar i morse...
(Brudar: Allt som hände i går...stannar där)

Söta värdinnan!

Sisters!?!?

Dans från en annan vinkel!

Panelhönor!!!

SKÅL!

Jaja, idag mår man ju som man förtjänar, men jag tyckte minsann att det var skönt med en liten "omstart" på hjärnan, som en defibrillering ungefär fast på hjärnkontoret!

Nu är det dags för tandborstning på lillemannen och sen ett bad innan jag kommer stuuuupa i sängen (utan smink dock)!

Kram på er så hörs vi snart!

Kommentarer
Postat av: Momo

Så kul ni hade. Ta vara på det!

2010-01-17 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback