GOTT NYTT ÅR, Superkväll och Massa mys!!!

Kvällen igår firades med kusin vitamin och hennes lilla familj. Som väntat hade vi hur mysigt som helst och barnen lekte som bara den. Myyys!!! Maten blev kanoners och massor av gott att dricka! Ett riktigt perfekt nyårsfirande med andra ord!
Såklart togs det en massa bilder och jag ska bjuda på några av dem:

Den svenska oxfilén!!!

Dukning!

Myyys!

MINA killar!

Min lillkille och jag!

Välkomstdrink!

Minsta gästen!

Busigaste gästen!

Fondue!!!

Hambujjaje!

BUUUUS!

Housewives!!!

Tomtebloss och Smatter vid 21-tiden!

Mera smatter...

Mera, mera!!!

Glassmys!!!

Bara mysmys!

Dessert!

Partygrabbarna!

Cosmobrudarna!

Ja, och sen skulle ju den jädrans madrassen blåsas upp...

Hmmmm....

Idag är det däremot inte lika poppigt härhemma. Lillemannen sover middag och Storemannen ligger i TV-soffan! Själv ska jag fixa en riktigt gräddig oxfilé pastasås av resterna från igår och bara njuuuuta!!!

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Momo

Vilken härlig fest ni hade! Gott Nytt År!

2010-01-01 @ 18:35:30
Postat av: Fexan

Vilka harliga bilder, din lillkille e ju saaaaa sot hoppas ni (hela famlijen) kan komma den 10/1. Kramar i massor

2010-01-03 @ 00:15:33
Postat av: Jenny

Så mysigt ni ser ut att ha haft det!



KRAM!

Jenny

2010-01-03 @ 20:55:47
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback