Goa vänner, Snökaos och En kopp te!!!

Igår var våra goa vänner J och H här. Det blev lite god mat, bus och massor av prat! Härligt!!! Vi träffas inte så ofta eftersom dom bor en bra bit härifrån, men roligt är det när det blir av!

Söta J och H

J och lillemannen!

BUUUUS!

J och Z lyssnar på mammas spännande berättelser...hihi det verkar ha varit intressant!

Lillemannen fotar!

Fotografen i närbild! Ganska söt va?!

Hihi, vi pratade en bra stund in på sena kvällen och sen var det bums i säng eftersom min klocka ringde 05.30 imorse. Då var det bara att pallra sig upp och fixa till sig lite innan jobb. Tog ett beslut att lämna moppen hemma och åka buss istället, och såhär i efterhand är det nog det bästa beslutet jag tagit på länge! Dagen har ju minst sagt varit snöig...hahaha, ganska roligt faktiskt när snön yr, bara inte helt lätt att köra runt i en ambulans!
Visste ni förresten att samerna tycker att det finns MASSOR av olika sorters snö, och har olika namn på den också...häftigt och sååå vackert!

Olika sorters snö!

Nähä ni, nu ska jag och min Daddy J sätta oss i soffan och lyssna på när lillemannen pratar och sjunger sig till sömns...något av det mysigaste som finns faktiakt. Jag ska såklart ha en kopp te som vanligt!!!

Pusssålänge Hejsålänge! (Världens bästa arbetskamrat ska minsann hämta mig imorgon så jag slipper plumsa iväg till bussen i ottan)



Kommentarer
Postat av: Bloggerskan själv!

För er information har jag nu fixat till bloggen så att jag måste godkänna era kommentarer innan de syns. Detta beror på att jag inte vill att små snorungar ska lägga in inlägg som förstör bloggen. Synd att det ska behövas, men så är det!

2010-01-28 @ 11:59:03
Postat av: HeLeNa

HeeeJ!

Tack för en SuperMysig Kväll!

Hoppas Vi ses Snart igen! =)

KraaaM!

2010-01-28 @ 16:00:31
URL: http://hellur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback