AVATAR, Tack kusinfamiljen och Släktmiddag!

Igår var det dags för lite släktmiddag hos mamma med alla från den sidan av släkten! Mamma hade lagat goe maten med Wallenbergare och potatismos och lingon och allt möjligt gott. Problemet efter en sån måltid är ju att man helst vill ligga på soffan, men istället satte vi oss i soffan och åt lite gottebord också! Julen är ju bara underbar! Kul hade vi som vanligt. Lillkillarna lekte hur fint som helst den här gången också, och lagom till de skulle skiljas slog de nästa ihjäl varann precis som vanligt. Kanke det är lättare att skiljas då?!?!?!
Det var i alla fall hur trevligt som helst att träffas, precis som vanligt ett jädrans liv!

Familjen Knas

Julklappsbyte!

Puss och TACK för en mysig kväll momo!

Lite TV-mys med Daddy J innan natti!

När jag satt är och tittade på mina två favoritkillar fick jag syn på den goaste, skitigaste mjukaste handen i världen...mmmm!!!

Mysigaste...

Idag har jag och Daddy J varit och sett AVATAR på bio i 3D. Jag säger bara WOW!! Jag är ingen Si-Fi tjej. Har tex aldrig orkat se varken Star Wars eller Sagan om ringen...(jag vet att det är helt sjukt och att jag är dum i huvudet, men så är det bara) Men, men, detta var något helt fantastiskt! Jag fällde en tår eller två och ville inte gå hem efter 2 timmar och 40 minuter när filmen var slut. Oj, oj, oj vilken teknik... underbart! Se den! NU!



Måste bara passa på att Tacka kussen med familj som gav lillemannen hans första bilbana igår i julklapp! Herregud vilken hit. Han och Daddy J har kört med den idag och han var så glad att han var tvungen att "tassa runt" och bara fnittra mellan varven! Tack snälla!

Bilbanan!

tJohOOOO!!!

Nä minsann, nu blir det ett "Sleep-like-a-baby-bad" och sen bums i säng för imorgon väntar 12 timmar på ambulans 903!!

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Momo

Goa ni, så härligt att jag fick ha er här till frukost oxå = sova över.

2010-01-03 @ 21:53:12
Postat av: kusinvitamin med familj

vad kul att bilbanan blev så uppskattad! :-) antar att ni fick den att funka då!

2010-01-04 @ 12:21:50
Postat av: Fafa

Redi BBB =Redi bedabonanäve!

2010-01-08 @ 19:29:14
Postat av: fafa

en redi bedabonenäve!

2010-01-08 @ 19:32:30
Postat av: fafa

Redi Bedabonenäve!

2010-01-08 @ 19:37:00
Postat av: Fafa

A va fan ...jag ger upp!

Hursom: 19:37:00 e d som gäller...!

2010-01-08 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback