Mera kräk, Mycket bus och Bye bye nightshift!

BLÄÄÄÄ!!! Det var nog lite kräksjuka lillemannen hade, för lilla jag fick minsann en rejäl släng av densamma i fredags! Usch, HATAR verkligen att kräka!
Mådde bara fint hela fredagen också, var ute med familjen och sen var det sim och sen åkte jag till jobb. Hann med en tur innan det satte igång. Problemet var att precis när det satte igång fick vi ett lite speciellt larm som innefattade en dörrforcering av brandkåren och en massa poliser. Så, där stod jag med 7 poliser med dragna vapen, 5 brandmän som slog in en dörr och så jag med min kräkpåse då...hahaha! Jaja, sen åkte jag i alla fall till momo som inte var hemma och lade mig. Hade en helvetisk natt, men sen började det gå på rätt håll igen.

Hua!

På lördagen kom Daddy J med lillemannen eftersom han skulle iväg och jobba. Snälla, snälla momo hade vårdhem med "all inclusive" (dvs barnpassning) hela helgen. Lördagen gick mest åt till att vila och ta det lugnt. Lillemannen mös med mig ibland och körde massor av bus med momo ibland.

Sjuka mamman och lillemannen!

Momo-bus!

På söndagen var jag lite tuffare så då skulle vi iväg på lite handling. Lillemannen fick kämpa hårt för att få loss bilen eftersom det snöat stort sett heeeela helgen! Men, men, det gör han ju så gärna!

Snowman!

TACK SNÄLLA MOMO FÖR ATT DU TOG HAND OM OSS OCH SÅG TILL ATT VI HADE DET PERFEKT!!!

Idag var jag tillbaks på jobb igen, och nu har jag börjat min efterlängtade period på dagbilen. Sååå skönt känns det, och det var så mysigt att få vara hemma både när lillemannen vaknade och när han gick och lade sig. Härligt, härligt, och såhär ska det fortsätta i 5 heeela veckor! Gott!

Nähä, nu ska jag gå och nanna inom kort! Imorogn är det lite jobb igen!

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Fafa o Wivan

vi längtar...

2010-02-02 @ 00:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback