Härlig kväll, Pussar och Mysdags!!!

Igår blev det städning av lägenheten! Härligt när allt blir sådär mysigt och rent. På kvällen hade jag bestämt med min goa vän S att hon skulle komma hit eftersom mannen hennes skulle jobba i Malmö ändå på kvällen och då kunde hon ju komma hit under tiden! Det var så längesen vi sågs, så det var verkligen helmysigt. Fick en finfin bukett med tulipaner till det nystädade hemmet och sen gottade vi i oss en super lasagne som jag gjort och lite rött till det! Mmmmm...Sen var det snack, snack, snack...härligt! Daddy J stängde in sig framför datorn och lillemannen somnade snabbt i rena förskräckelsen! Söta S och Z

S ville väldigt gärna ha en puss, men lillemannen var ganska upptagen med att få i sig varenda droppe av sin Päronsplit. S försökte och försökte och försökte:

Försök 1

Försök 2

Försök 3

Skam den som ger sig! När glassen var slut kände sig lillemannen nöjd med tillvaron och bjöd till. OCH vilken Puss det var han bjöd på:

PUSS!!!

Efter allt pussande var det nattidags, och som jag berättat innan kör vi en "ljusshow" härhemma varenda kväll (ja, fortfarande). S skulle enligt order från lillemannen medverka och det blev en ordentlig show i värsta schlageranda dagen till ära:

Special show tonight!

Efter nattningen tryckte vi oss chokladkaka och pratade lite till! Rätt som det var ringde det på dörren och då kom glade N och skulle hämta hem fröken S. Först bjöds det såklart på lite "leftovers" från lasagnen. Då blev N såhär glad:

Glade N

Haha, känns som en redogörelse från kvällen, men är lite snurrig i huvudet efter en hektisk dag. Först jobb mellan 7 och 17 och sen föräldramöte på dagis 17.30 till nästan 20. Phu!
Skulle förresten rita en bild på alla som bor hemma hos Z på föräldramötet. Hahaha, jag är verkligen ingen stjärna på att rita fritt! Men, men bara lillemannen är glad så!

Nu ska jag ta mig en kvällsmacka innan  sängen. Imorogn är det jobb igen, men sen ska det vrålmysas med familjen i helgen! Inga krav, god mat och bara myyyyyys! Can't wait!

Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback