Älskar, Saknar och Njuter!!!

Tänk vad konstig människan är! Jag har såklart de två finaste killarna som finns i vår värld och jag älskar dom över ALLT annat!!! Ändå är man som människa så himla dålig på att ta tillvara det när man faktiskt är tillsammans...det krävs nästan att man ska vara ifrån varann för att man ska förstå hur viktigt det är att man har varandra!
Ikväll är jag ensam hemma eftersom jag jobbar dag hela helgen och min storeman jobbar ikväll. Därför är lillemannen hos momo. Så, nu sitter jag här ikväll och njuter faktiskt avatt vara ensam, men ändå är det NU jag mest av allt förstår hur mycket jag älskar mina pojkar! Varför funkar man så??? Har pratat med lillemannen på telefonen och fattar inte hur jag ska klara mig utan att få snusa i hans hår ända tills imorgon kväll!? Storemannen längtar jag tills han kryper ner under täcket mitt i natten!

Efter att vi varit och klippt lillemannens hår i torsdags fick han en hamburgare och han bestämde att den skulle ätas på "umbulansen". (Det har vi gjort EN gång för flera månader sedan och nu tror han att man alltid ska äta sin hambujaje på ambulanstationen) J som alltid tar sååå fina bilder jobbade och jag fick precis ett foto från detta besök på min mail...det finns såklart inget sötare...

Sötast i heeeela världen!

Nä minsann, nu blir det ett bad och sen natti!!! Pusssålänge Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: fafa

han med ni e bara d goaste som finns...så e d

2010-02-14 @ 20:48:41
Postat av: Fastern

Underbara unge

2010-02-15 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback