Modell för en dag, Väntan och Bebismys!!!

Igår fick jag vara modell för en dag. Inte så glamoröst faktikt, mycket väntan och hungrig hann man bli så in i vassen! Jaja, mycket gnäll är det kanske, men roligt var det! Stället ligger i Turning Torso på 12:e vån. Söta L var med och vi slukade en del salta pinnar medans vi väntade.
Jag köpte mig tre bilder. Lite missnöjd är jag med att man hade med sig tre ombyte och blev fotad i tre olika bakgrunder. Tyvärr visste man inte vilken bakgrund man skulle fotas i när, och ordningen på mitt klädval hade varit annorlunda om jag vetat vilken ordning bakgrunderna kom i.
Hursomhelst är jag supernöjd med min sminkning och mitt hår. Visar er två av bilderna idag, den tredje, som enligt mig är bäst kommer om några dagar när min gode vän J har hjälpt mig photoshopa bort ett fult bh band som sticker fram!

Modell för en dag!!!

Modell för en dag

Nu sitter lillemannen och myser framför en film och snart ska det ätas frukost. Ikväll ska vi hem till min barndomsvän O och hans fru som precis har blivit föräldrar till en söt liten tjej. Där ska det ätas räkor och bebismysas. Lille Bus och jag ska fixa ihop en gooood rabarberpaj som vi ska ha med oss!

Nu är det frukosttajm!  Hejsålänge


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina du, vilka bra foton! Vad kostar att modella för en dag?



KRAM,

Jenny

2010-08-03 @ 13:19:33
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/
Postat av: 105

Boobs.

2010-08-07 @ 07:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback