Ingen vanli da, Uppvaktad och Mys!!!

Nä, idag har det minsann inte varit nån vanli da...blev uppvaktad med finaste berlocken till mitt goa Tomas Sabo armband av mina killar imorse. En bling-blin drottningkrona till drottningen i huset från lillprinsen och storkungen!!! Efter mysfrukost tog vi oss upp i den stora staden där jag blev bjuden på lunch som en riktig drottning. Vi valde Mando där maten brukar vara god och lökringarna är GUUUUUDAGODA!!! Slurp blev det!

Mmmmmm...

Sen gick vi bara runt och mös och shoppade lite faktiskt. Två nya tröjor och en superfin sjal på Esprit som är lite av min favvo-affär. Shoppade också några nya böcker eftersom det är tomt på hyllan för tillfället och lite nya kläder till lillprinsen. Sen var vi bjudna på kaffe hos famo och Jinge där också W visade sig vara! Där blev jag ännu mer uppvaktad med presentkort och pengar! Dessutom hade de ställt till med ett riktigt kak-kalas på gården i solen! Härligt...

Mmmmmm igen...

Ikväll har vi bara slappat och ätit lite kräftor som sig bör i den här familjen när någon ska firas. Har fått så många telefonsamtal, sms och hälsningar på FB att jag blir alldeles rörd när jag tänker på det! TACK alla för att ni tänkt på mig på min dag.

Nu ska det mysas i soffan innan tidig-natti med ny bok!

Puss på er!!! PS. Min vänstra ankel är tre gånger så stor som min högra ;) DS.

Kommentarer
Postat av: Nina 64.an

Grattis i efterskott. Låter som om din dag va riktigt toppen.

Och vilka goa arbetskamrater du har!! Såg precis bilden på Z och sin nallen...söta!!

Ha en bra dag.

KRAM Nina 64:an

2010-09-01 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback