Den som väntar på nåt gott, Snart slut och Festival!!!

Som ni har väntat va?!?! Men nu är jag tillbaks. Ska bli lite mer ordning på det här bloggandet nu när semestern går mot sitt slut. På tal om det blev jag faktiskt lite sentimental idag när jag insåg att jag har varit ihop med med mina prinsar, speciellt den lille i 3 heeeela veckor från morogn till kväll och nu på måndag är det minsann slut för den här gången. Jag vet såklart att han världens bästa dagis, men oj vad jag kommer sakna honom. Han är ju bara sååå go, helt j-a underbar!!!

Var på möhippa i lördags för min söta vän A som ska bli fru i september! En super härlig dag med bastubåtsbad i Sövdesjön, beachvolley på Bellevuestadion, bubbel i massor, snack i massor och många goa minnen och vänner som poppade upp. Den blivande bruden verkade tycka om sin dag och alla vi andra också.

Eftersom min alldeles egan Daddy J har blivit 35 år, bestämde jag mig för att fira honom ordentligt. På sin dag fick han då ett brev med nödvändig info och i söndags bar det iväg. Lillemannen var hos momo och storprinsen fick ett härligt dygn med mig på Ystad Saltsjöbad. Massage (från svärmor i present), bubbelbad, isvak, bastu, öl, trerätters, sköna sängar och frukostbuffe...allt i en härlig blandning. VERKLIGEN härligt hade vi det. Gick och lade oss 21.30...bara för att det var så himla skönt att riktigt slappa till det. Behöver jag berätta att Daddy J älskade livsstilen och kunde tänka sig att ha det såhär för det mesta....?!?!?!

Kungen

Annars har vi bara slappat denna veckan också. Både för och nackdelar med att ha lite sämre väder på sin sommarsemester. Jag har verkligen unnat mig att slappa desto mer dessa veckorna. När solen skiner blir det ibland sån hets att hinna till stranden och grilla och nattbada osv....Självklart härligt det också, men det är inte dumt att ta det suuuperlugnt heller.
Har varit i H-dynge lite till i veckan. Flyga drake var ett superbra drag när vinden piskade...Lika roligt för stora som små. Vilken härlig känsla det är att hålla draken när den är högst upp....frihet!!!

Högst upp!!!

Spriiiing!!!

Blåsigt värre...

Härliga dagar som vanligt!!!

Jahapp, idag jobbar Daddy J och lillemannen och jag har varit en repa i stan på festivalen. Det var inte mycket till festival må jag säga...lite mat och sen var det slut. Jaja, det blev lite minidonuts, en karuselltur och en heliumballong, vad mer kan man begära...

Bästa killen!

Ikväll har vi haft goa arbetskollegor här. Ätit en goood paj med valnötter, paprika, spenat och kantareller i samt lite god parmaskinka till det!!! Slurp!

Imorogn blir det bus med bästa kompisen P som vi inte träffat på ett tag eftersom vi hela tiden gått om varandra i ledighet och arbete!

Kram på er och vi ses SNART igen!


Kommentarer
Postat av: kusin

nä, men se där. den här uppdateringen har vi väntat på! :-)

daddy j klär i "stekar-stilen" må jag säga, ha ha. somliga har det bra, slipper att jobba och kan bara njuta av bubbel på alla de sätt ;-)

kraum o poss

2010-08-28 @ 08:57:20
Postat av: jane löfvall

Can Zak get any more söt? love the picture med Jon too sååå cute! kram!

2010-08-28 @ 11:07:11
Postat av: momo

Skönt att ni haft en bra semester när allvaret nu snart börjar igen.

2010-08-28 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback