Dåliga jag, Fortfarande Semester och Lata dagar!!!

Usch vad slö jag är på att uppdatera min blogg till er... ändå gör jag ingenting om dagarna!!! För dåligt minsann...eller inte...är faktiskt väldigt skönt att bara låta dagarna komma och se vad de har att erbjuda. Vi har hunnit med lite allt möjligt, badat med hela familjen på Aqvakul, bakat pizzabullar, varit ute och cyklat en runda när "regnet pissade ner" som min skitunge till son uttryckte det, busat med vänner, myscht i soffan, myscht i sängen, myscht på ballen (läs balkongen) osv, osv...

Idag har jag minsann gjort ett litet dagsverke i alla fall när jag hoppade in på mitt "sidan om jobb" och höll en HLR-kurs i Trelleborg.

Ikväll tittade vi på några gamla filmer som vi spelat in när Z var 1 år ungefär. Sååå häftigt att se! Världens goaste unge har blivit sååå himlans stor!



I helgen som gick var vi nere en runda hos mofa som fyllt 60 nu i sommar! Han firades med en god lunch, bus hela dagen, goe middagen på kvällen och ett tjusigt (!) inramat foto av sig själv på sina ägor...vilken greve va?!?!



Nähä minsann, nu ska det krypas i loppelådan! Här går det inte att slarva på detta viset, man borde ju varit i säng för längesen....

Kramen

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

eller vänta!

jag kom på en ännu bättre grej!

vi bytar!

v & l mot ett gäng pizzabullar.

fair deal?

kramen

2010-08-21 @ 06:37:10
Postat av: fafa

goa pågar !

2010-08-21 @ 19:16:35
Postat av: momo

ja, nu är du dålig, semester, du har all tid i världen att uppdatera bloggen

2010-08-25 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback