Lanned, Spontanitet och MASSOR av godis!!!

Tjohoo! Nu är vi hemma igen efter lite mys "po lanned". Det finns såklart dator där också, men det känns inte riktigt rätt för mig att sitta uppkopplad när vi är där. Det är lanned och ska vara lanned. Vi har tagit en massa fina bilder, men har fortfarande ingen bra dator så jag kan få in bilder och visa er. Men, men jag berättar så gott jag kan så kan jag alltid slänga in lite bilder sen.

Vi har grillat, flugit drake, ätit sillaburgare i Smyge, sovit, myst, bakat kaka, lagat massor av god mat och träffat nya underbara människor.
Fafa och Vivan hade några gamla vänner som de inte träffat på länge, länge. Hursomhelst så träffade Daddy J och fafa på dom när de var på apoteket. Då hade vi precis satt in en kalkon på 5 kg i ugnen, så det fanns ju mat till alla. Så blev det också. Vi åt en supergod kalikon med massa gooood sås och pratade om allt mellan himmel och jord heeela kvällen Jättemysigt!!!

Lillemannen har fått så mycket påskgodis att han nog håller på att spricka. Men, men, det är väl så det ska vara  på påsken. Jag tycker det är okej sålänge han äter middag först.

Igår var vi hos mofa (min pappa alltså) och åt middag. Solen sken och vi kunde sitta ute i solen en timme när vi kom Såååå härligt det var att känna sig uppvärmd av självaste herr sol som var på besök!

Nähä minsann här har man inte tid att sitta, det ska fixas lite i hemmet innan det bär av till momo för påskmiddag och sen blir det nattjobb för min del!

GLAD PÅSK!!!

Kram på er sålänge!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback