Back on track (trodde jag), Mysmiddag och Nattramlare!!!

Jaha, då har den datorn vi har haft som extra under tiden vår nya fixas ihop också pajat...BLÄÄÄÄÄÄ HATAR datorer som inte funkar. Såååå trött på det. Har fått låna en av en kompis sålänge så att vi i alla fall kan koppla upp oss, men tror ni att den klarade av att ladda upp mina bilder från mobilen som jag har tagit?!?!? NEJ ,NEJ, NEJ...såklart inte. Hoppas att ni håller ut med att jag bara skriver och inte lägger upp några bilder, för det kommer, det loooovar jag! Vi ska ta oss igenom den här nedrans datorkrisen, så är det bara!

Har precis kommit hem och nattat min skitunge som har varit på sitt bästa humör hela dagen! Vi blev bjudna till goa L med familj på middag ikväll eftersom Daddy J har blivit utsläppt med kompisar! Där var nya människor att träffa och sååå himlans trevligt som vanligt när vi ses. Det blev helgrillad fläskfilé med klyftpotatis och sallad, massor av gott rött vin och sen vaniljpanacotta med citrusmarinerade bär till efterrätt. När jag och Z kom dit luktade det grillning på hela gatan och det var så härliga sommarkänslor som blommade upp i kroppen. Lillemannen höll ut hela kvällen och satt så mysigt nerbäddad i vagnen när vi gick hem för att hålla koll på alla monster till mig. Känns tryggt!!!

Idag sov jag ett tag på förmiddagen eftersom jag jobbat natt. Sen gick vi ut en runda hela familjen och när vi fixat viktiga ärenden som systembolaget, lördagsgodis och nya örhängen till mig blev det fika på lekplatsen. Köpte med oss goa grillade mackor och mös i solen på lekplatsen med det, även om det var ganska kallt!

Ska fakitkst bädda ner mig själv också inom det snaraste, planen är nämligen att den stora vårstädningen ska inledas här imorgon. Ni vet den där man plockar ut allt från överallt och torkar och fejar och slänger allt skit som man samlat på sig. Tänkte ta ett rum i taget eftersom det tar sin tid och därför börjar jag med köket imorgon för jag är rädd att det är det största jobbet! Man blir ju så nöjd när man är färdig!!!

Natti på er!!! Kramis

Kommentarer
Postat av: Momo

Klart jag håller ut, Vet ju att jag har en massa goa bilder att se fram emot.

2010-04-11 @ 09:33:38
Postat av: Fafa



DATA=



D ...dubbelt

A ...arbete

T ...till

A ...alla



2010-04-12 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback