Sommarkänsla, Feber och Goe maten!

Igår pratade jag lite med L på telefon och eftersom pappa J skulle iväg på kvällen blev lillemannen och jag hembjudna på lite grillning i det fina vädret. Det kändes verkligen som mitt i sommaren igår. Supergott med grillad karré, halloumi, sallad och ris med lite goda såser. Barnen busade loss tillsammans och vi fick minsann lite vin! När vi kom hem fullständigt stupade lillemannen i säng!
Tyvärr visade det sig sen att han hade fått feber och vaknade inatt och var lite ynklig. Vi mös lite och så blev det en liten sup alvedon och sen gick det bra att sova igen. Har dock fått stanna hemma idag för att ta det lite lugnt. Det är ju lättare sagt än gjort när man är liten...men, men febern gav sig vid lunch idag och sen har han varit feberfri!

Sommar-kvällsbus  Feber-nannig!

Har ju som ni vet fixat toadörren, och nu har vi också fixat en fin skylt som sitter på utsidan! Vad tycks??? :

Toaskylten!

Idag har jag gjort en riktig middag till min familj, eller det gör jag väl för det mesta, men idag var det husmanskost för hela slanten!

Kydabollar! Kötbullar, potatismos, gräddsås, rårörda lingon och heminlagd ättiksgurka! SLURP!!!

Imorgon ska jag till operation och stoppa slangar i halsen på folk som sover, berättar mer om det imorgon!

Natti, natti! Bjuder på en bild på min underbart morgontrötta kille innan dagis häromdagen:

Morgontrött...  Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback