Nyklippt, Anna Anka och Sushi!!!

Hahahaha!!! Anna Anka just made my night! Hahahah, man bara älskar att hata henne. Måste bara skriva lite om henne i min blogg för det är hon värd tycker jag. Såg henne precis i Skavlan, hon är ju inte sann. Fick ett mess av kusinen som skrev att hon tyckte att hon var som en seriefigur...sååå himla rätt. Kolla likheten:

Anka 1  Anka 2

Hahaha, hon är faktiskt underbar på sitt eget lilla vis. Det måste ju vara helt galet att inte förstå bättre än vad hon gör. För hon fattar verkligen inte vad det är hon säger....hahahaha!!! Vet inte om jag hatar eller älskar henne!
Nä, nu ska denna förfallna skandinaviska kvinnan berätta lite om mina senaste dagar som gått:

I onsdagsnatt vaknade lillemannen med 39 graders feber. Han och jag gick och lade oss i soffan och tittade på Saltkråkan i någon timme, sen vid halv 4 somnade vi där och sov gott till klockan halv 10...skönt! Efter detta vaknade lillemannen frisk som en nötkärna...underbart!

Min sjukling mitt i natten!

På kvällen körde lillemannen och pappa J en rock ´n roll kosert för mig:

Rock ´n roll baby!

Idag har vi haft mys med L och hennes P och J. Det blev frukost och lunch och massor med bus. Sen hämtade vi momo eftersom Z ska vara där i helgen när vi ska jobba! Vi körde till K som klipper Z och skaffade honom en ny frilla. Naw, min lilla bebis blev en stor kille med nya frisyren!

Stora killen

Ikväll har jag haft en "ensam hemma kväll" med sushi. Gotte!!! Har minsann spacklat igen ett stort hål på lillemannens tapet som uppkom i "gå och nanna striden". Ska måla över det i morgon kväll och sen ska det vara som nytt!

Sushi!(alla bitarna är inte med eftersom jag var tvungen att smaka lite innan jag tog en bild)

Nu är det dags för en dusch och sedan marsch i säng så man orkar med alla "sjuka" malmöbor imorgon!

Niatt natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback