Nu gäller det, Plugg och Fortsatt sovtrots!

Idag har det varit plugg inför uppkörningen. Jag tror inte ni fattar hur mycket jag längtar till att detta lastbilandet är över. Körningen är rolig och går bättre och bättre, men "funktionsbeskrivningarna"...phu, hydraulpumpar och bromssystem som ska beskrivas muntligen....ja jag säger då det!

Förutom det så var det DAGS idag! Idag har jag varit och tränat för första gången på ett bra tag. Det var sååå himla roligt, och jag gillar redan Friskis hur mycket som helst. Man får se ut som man vill och träna som man vill, det gillar jag!
BILDBEVIS:    

Känner mig i alla fall taggad för att börja igen och det känns ju roligt!

Lillemannen fortsätter att trotsa oss med sitt "gå och nanna" och idag tog det oss en och en halv timme... vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra för att underlätta!?!?! Förslag???

Just nu sitter min kära sambo på golvet och sorterar mynt som han har sparat på sig under MÅNGA år. Där är 50 öringar, 1 kronor, 5 kronor och tior sedan säkert 10 år tillbaks. Ska växla in dom imorgon och vi ser verkligen framemot att se hur mycket där är egentligen?! Säkert några tusen faktiskt....spännande!

Nu är det natti för mig med lite spikmatta! Kramis

 


Kommentarer
Postat av: momo

Ska bli spännande och se hur lördagsnattningen kommer att bli.

2009-09-04 @ 21:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?          
Trackback